11 Kasım 2015 Çarşamba

General Mobile E-Tab 5’i Garantiye Gönderme

Bildiğiniz üzere root atarken eksik yapılan bazı işlemler sonucunda tablet kilitlenebliliyor ve bunun tek çözümü garantiye göndermek oluyor.Eğer tabletinizin sorunu kilitlenme ise her şey ücretsiz yapılıp size geri iade edilecektir ama başka bir durum söz konusu ise örneğin camı kırıldıysa ücret alınabilir.Bu yöntem tüm General Mobile cihazları için geçerlidir. Öncelikle General Mobile’ın Ön Kayıt servisine girip ön kayıt yaptırıyoruz.Bunu yaparsanız cihazınız elinize daha çabuk ulaşır. Ön Kayıt Servisine gidiyoruz. Bunları yaptıktan sonra ise ön kayıt servisine yazdıklarınızı , okulunuzun ismini , tc kimlik numaranızı ve size verilen referans numarasını bir not kağıdına yazın.Tabletinizi ve not kağıdını kendi kutusuna koyduktan sonra Yurtiçi Kargo veya Mng Kargo‘ya gidip Telpa’ya gidecek deyin.Sizden bir kaç bilgi isteyip hiçbir ücret almadan işleminizi gerçekleştirecektir. Yapmanız gereken bu kadar cihazınız servise alındığında telefonunuza ve mail adresinize mesaj gelecektir.Gelen mesaj içerisinde verilen linke girip cihazınızın durumuna bakabilirsiniz.Sorununuz kilitlenme ise yazılım güncellenip hiçbir ücret alınmayacaktır.Cihazınız tamir edildikten sonra evinize değil okulunuza teslim edilecektir. Güncelleme : Şuana kadar çok sayıda tablet garantiyle gönderildi kilitlenme sorunu yüzünden disiplin cezası gibi hiçbir sorun ortaya çıkmadı. Gönül rahatlığı ile garantiye gönderebilirsiniz.

3 yorum:

  1. peki ücret nasıl alınıyor

    YanıtlaSil
  2. Peki tabletin caminda renkli cizgiler varsa ek ucret alinir mi

    YanıtlaSil
  3. Benim tabletin sağ tarafının dokunmatigi calismiyo yaparlarmi

    YanıtlaSil